Subject: RE: Kiri
From: Kristjan Noormägi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Anni Luht" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 06:47:58 +0300

Tere,

Mõlemasse Puhu risti peatusesse võiks rajada ootekojad, mis on külgedest 
läbipaistvate seintega ja ühest küljest sellise pinnaga, kuhu saaks 
kinnitada sõiduplaani ja sõiduinfo, näiteks väga hea lahendus on praegune 
Põltsamaa suunaline Puhu risti bussipeatus, mis näeb soliidne välja ja on 
praktiline  - pakub igast küljest kaitset tuule ja vihma eest, seinale saab 
klammerdada sõiduinfot.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 5, 2024 4:24 PM
To: Kristjan Noormägi <[email-masked]>; Telia Eesti AS 
<[email-masked]>; Elektrilevi OÜ <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 37 Jõgeva-Põltsamaa tee km 24,93-25,11 asuva lõigu 
ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 05.08.2024

Registreerimise number: 8-1/24-001/13637-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>